Під час прогулянки діти розширили та закріпили знання про вітер. (Вітер буває теплим, холодним, невеликим, сильним.) Спостереження за вітром на вулиці діти провели за допомогою паперових вітрячків, повітряного змія, паперової повітряної кулі (попередньо виготовили власноруч), шовкового шалика, хмар на небі, листочків на дереві. Від того, наскільки швидко чи повільно рухаються хмари, крутиться вітрячок, гойдаються листочки, діти визначали, сильний чи слабкий вітер. Діти вставали обличчям до вітру і з’ясовували, який вітер – теплий чи холодний.
З’ясувати, чи висушує вологу вітер. Підставляли вітру вологий осінній листок
- Що відбувається? (Вітер висушує вологу).
- Діти, поспостерігайте за рухом гілок, листя на деревах. Чому вони гойдаються? Які явища супроводжує вітер? Чи можна штучно створити вітер? Як?
- Як можна використати енергію вітру?
Коментарі
Дописати коментар